Asset Publisher
Deklaracja dostępności
Lasy Państwowe zobowiązują się zapewnić dostępność swoich stron internetowych zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do stron jednostek LP w domenie: .lasy.gov.pl
- Data publikacji strony internetowej: 1 lipca 2012 r.
- Data ostatniej istotnej aktualizacji: 6 marca 2019 r.
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodów wymienionych poniżej.
Niezgodność z załącznikiem
- elementy nawigacji strony o niskim kontraście,
- niepełne opisy alternatywne elementów grafiki szablonu strony,
- elementy formularzy nie posiadające opisów alternatywnych,
- stosowanie formatowania mogącego ograniczać czytelność dłuższych bloków tekstu,
- pliki w formacie PDF, które powstały na podstawie niewłaściwie przygotowanych dokumentów (np. skanów).
Przygotowanie deklaracji dostępności
- Data sporządzenia deklaracji: 20 lipca 2020 r.
- Data ostatniego przeglądu deklaracji: 22 maja 2025 r.
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o wyniki audytu z serwisu validator.utilitia.pl
Skróty klawiaturowe
Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiaturowych.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Koordynatora dostępności cyfrowej Agnieszki Krokowskiej, e-mail: dostepnosc.cyfrowa@zilp.lasy.gov.pl lub telefonicznie: 22 270 71 00.
W zgłoszeniu podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania. Jeżeli termin będzie zbyt krótki, poinformujemy Cię o tym oraz wskażemy nowy termin (nie dłuższy niż 2 miesiące).
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej, zaproponujemy Ci dostęp do treści w sposób alternatywny.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli odmówimy zapewnienia dostępności, możesz złożyć skargę. Masz również prawo odmówić skorzystania z zaproponowanego alternatywnego dostępu.
Skargę możesz złożyć do:
-
Dariusz Gąsiorowski - Dyrektor Zakładu
Zakład Informatyki Lasów Państwowych im. Stanisława Kostki Wisińskiego
ul. Leśników 21 C, 05-090 Sękocin Stary
Dyrektor przyjmuje interesantów w każdy poniedziałek, godz. 9:00-11:00, pok. nr 3. -
Skargi i wnioski można:
- przesłać listownie na adres:
Zakład Informatyki Lasów Państwowych
im. Stanisława Kostki Wisińskiego
05-090 Sękocin Stary, ul. Leśników 21 C - przesłać w formie pisma elektronicznego przez ePUAP
- przesłać e-mail na adres: biuro@zilp.lasy.gov.pl
- doręczyć osobiście do Kancelarii Zakładu
- przesłać listownie na adres:
Pomocne mogą być informacje dostępne na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także skontaktować się z Rzecznikiem Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję.
Dostępność architektoniczna
Nadleśnictwo Piaski, ul. Drzęczewska 1, 63-820 Piaski
Wejście główne do siedziby znajduje się od strony ul. Drzęczewskiej 1 bezpośrednio z poziomu chodnika biegnącego prostopadle do budynku. Wejście boczne prowadzące z parkingu, biegnące wzdłuż budynku. Wejście techniczne jest usytuowane z tyłu budynku i jest niedostępne dla osób nieuprawnionych. Pojazdy parkowane są na ogólnodostępnym parkingu usytułowanym po prawej stronie budynku na którym nie ma wyznaczonych miejsc postojowych dla osób niepełnosprawnych.
Wejście główne do budynku wymaga pokonania 2-wóch stopni schodów zewnętrznych. Dla osób niepełnosprawnych znajduje się pochylnia o szerokość 120 cm i pochyleniu 8%. Wejście główne prowadzi do holu oraz sekretariatu, gdzie dokonuje się rejestracji.
Goście są doprowadzani na miejsce spotkania przez osobę, z którą byli umówieni.
W holu głównym znajduje się punkt przyjmowania interesantów. Dostęp do holu jest możliwy przez drzwi, które posiadają minimalną szerokość 90 cm, umożliwiającą skorzystanie z przejścia osobie niepełnosprawnej.
Na parterze od strony klatki schodowej znajduje się toaleta dla osób niepełnosprawnych.
W celu ułatwienia rozstrzygnięcia danej sprawy bądź ustalenia terminu spotkania wskazany jest kontakt telefoniczny na nr +48 65 573 90 80 lub e-mailowo na adres piaski@poznan.lasy.gov.pl.